ארה"ב מחממת מנועים: ניסוי נוסף בטיל בין יבשתי

שלמה ריזל 1 Comment on ארה"ב מחממת מנועים: ניסוי נוסף בטיל בין יבשתי

ארה"ב הוציאה לפועל שיגור מתוכנן של טיל בליסטי ביניבשתי לא חמוש מסוג Minuteman 3, במטרה "לוודא ולאשרר את האפקטיביות, מוכנות ודיוק של מערכת הנשק"

אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע דיווח של רשת CNN מאתמול לפיו ארה"ב ניטרה פעילות 'חריגה מאוד וחסרת תקדים' הקשורה לצוללות של צפון קוריאה, גובר החשש מעימות צבאי בין ארה"ב לקוריאה הצפונית.

ככל הנראה, הפעילות הצפון קוריאנית הינה ניסוי פליטה שבמסגרתו בוחנים את מערכת ה'שיגור הקר' של טיל, המשתמש בזרם בלחץ גבוה שמניע את הטיל מחוץ לכן השיגור של הצוללת בטרם המנוע מתחיל לפעול. שיגור קר עוזר למנוע תקלות או נזק שעלול להתרחש לצוללת כתוצאה מהמנוע.

לפי הדיווח, מדובר בניסוי הפליטה השלישי של צפון קוריאה החודש (הרביעי סך הכל השנה) והוא מוכיח שהמדינה הקומוניסטית מבצעת התקדמות משמעותית ביכולות שיגור מצוללת.

בהמשך למתיחות – ואולי כתשובה אמריקנית לניסויים הצפון קוריאניים – מדווחת רשת "פוקס ניוז" האמריקנית כי ארה"ב הוציאה לפועל שיגור מתוכנן של טיל בליסטי ביניבשתי לא חמוש מסוג Minuteman 3, במטרה "לוודא ולאשרר את האפקטיביות, מוכנות ודיוק של מערכת הנשק". לפי הדיווח, השיגור בוצע מבסיס חיל האוויר בקליפורניה לעבר האוקיינוס השקט.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בתוך הניסיון הזה מוסתר איום על צפון קוריאה בטוח!!!!!!!!!!!!!!!!